Fortfarande sjuk!

Jag har missat hela veckans praktik! Det är väldigt synd, för jag vill verkligen dit. Inte så roligt att ligga på ett vandrarhem hela dagarna. Jag saknar barnen och blir så avundsjuk på Michelle varje dag när hon kommer hem och berättar vad de har gjort för någonting. Varför skulle jag bli sjuk nu för! Bara 2 dagars praktik kvar nu, och de hoppas jag verkligen att jag kan gå på!

Imorgon ska vi följa med Rosi och träffa några studenter som ska till Eskilstuna och ha praktik i Mars, vi får helt enkelt se hur jag mår imorgon, hoppas jag mår bättre då, har nämligen tröttnat på att sitta fast i det här rummet!

//Matilda



Kommentarer
Kalle

Krya på dig Matilda. hoppas att Michelle håller sig på benen de dagar som är kvar.

Jag åker till Marburg med Lotta på måndag.

Men vi ses när vi är tillbaka,

Lycka till på hemresan

2012-02-24 @ 11:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0