Soft dag.

Jag och Matilda fick en rejäl sovmorgon idag. Vi hade bestämt att möta upp Rosi utanför vårat hostel vid 14.00 så vi har haft en hel ledig förmiddag. Vi tog dock inte en rejäl sovmorgon utan vi bestämde oss för att ställa klockan på 09.00 så vi kunde ta en sväng på stan och göra av med lite pengar på Primark. Vädret är helt underbart, det är sådär lagom kallt. Man fryser inte ihjäl när man går ut om man säger så.

Snart är det dags för spökrunda, vet inte om jag är lika taggad som dem andra på det för jag är en riktig fegis. Men jag överlever nog, hoppas jag.. ;)

/Michelle



Kommentarer
Maggie

Hallo!

Vad skönt att ni landat och settlat på hostelet. Jag har haft intensiv kontakt med managern och hans assistent Kim på stället ni bor och jag tror att de faktiskt till slut tror att jag talar sant när jag säger att vi skickar över betalningen i slutet av denna vecka.Don´t worry, be happy!Vi fixar det från Eskilstuna.

Jag är nyfiken på rummet ni fått och om det bor några trevliga ungdomar där mer än ni.

Det ska bli spännande att få höra om praktikplatsen när ni kommit igång sen.

Vi har haft idrottsdag idag och Michelle ,Eva S och blev inte svettiga precis av att vakta på Friskis & Svettis men vi hann snacka en del med varandra som vi sällan hinner de andra dagarna.

En fråga apropå svettigt: hur lång är egentligen Prince´s Street? Testa att promenara från ena änden till den andra men räkna bort alla inhopp i butikerna på vägen!

Fortsätt att ha trevligt i Edinburgh! Med rätt adress kom jag in på bloggen hemifrån.

Cheers Maggie

2012-02-08 @ 20:45:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0